• جستجو
  • 1403/01/09

پیشنهادهای سردبیر در دانستنی های نوزادان

مطالب دانستنی های نوزادان

عوارض مصرف شکلات برای کودکان

همه ی بچه ها شکلات وشیرینی را دوست دارند و از خوردن آن لذت می برند غافل از این که شکلات ها چه عوارض بدی برای بچه ها دارند. اگر شما هم کنجکاو شده اید که شکلات چه عوارضی می تواند برای بچه ها داشته باشد، این مقاله مناسب شما است.

ویژگی های مهم لباس نوزادان

همه ی مادران ، تا مدتی که انتظار تولد نوزادشان را می کشند شادی و نشاط فراوان برای تهیه ی لباس نوزاد از خود نشان می دهند . 

چگونه بفهمیم نوزادمان باهوش است؟

همه ی مادر ها و پدر ها دوست دارند که هوش فرزندشان را بسنجند و متوجه شوند که آیا فرزندشان با هوش است یا نه. اگر شما هم دوست دارید که متوجه ی هوش فرزندتان شوید، این مقاله را بخوانید.

راهکار های مراقبت از موی کودک

کودکان نیاز به مراقبت های زیادی دارند و این مراقبت ها صرفا روحی نیست. یکی از این مراقبت ها، مراقبت کردن از مو های کودک است که اهمیت زیادی دارد. اگر نمی دانید چگونه باید مراقبت موهای فرزندتان باشید، این مقاله مناسب شما است.

دختران زودتر شروع به حرف زدن میکنند یا پسران؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که دختران زودتر شروع به حرف زدن می کنند یا پسران؟ در این مقاله از سایت یاربانو، می توانید پاسخ این سوال و دلیل آن را بخوانید.

آیا لاک زدن برای کودکان خطر دارد؟

بسیاری از مادران دوست دارند که برای فرزندانشان لاک بزنند. اما اکثر آن ها نمی دانند که این کار چقدر برای بچه های خطرناک است. به همین دلیل ما این مقاله را برای شما فراهم کرده ایم تا شما را از خطرات ان آگاه کنیم.

نکاتی که باید مادران در مورد دندان های شیری بدانند

دندان های شیری، دندان هایی هستند که برای دومین بار در لثه های نوزادان رشد می کنند و مادران باید نکاتی را رعایت کنند تا خوب و صحیح رشد کنند. در این مقاله یار بانو به نکاتی اشاره می کنیم.

یک سوپ عالی برای کودکان 6 ماه به بالا

یکی از تغذیه های کودکان 6 ماه به بالا، سوپ در کنار شیر مادر است. در مقاله یار بانو یکی از سوپ های مغذی را آموزش خواهیم داد. در این مقاله یاربانو نحوه پخت یک نوع سوپ مغذی را آموزش می دهیم.

کودکان باید چقدر زینک مصرف کنند؟

یکی از موادی که بری سلامتی و رشد مفید است زینک است. به دلیل اهمیت مقدار این ماده، در این مقاله مقدار زینکی که فرزندتان در سنین مختلف باید داشته باشد را شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

مزایا، معایب و نکات استفاده از پستانک

در این مقاله قصد داریم تا همه ی چیز هایی که شما باید در مورد پستانک بدانید را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

از چه زمانی می توان به کودک پنیر داد؟

در این مقاله برای شما می گوییم که از چه زمانی باید پنیر دادن به فرزندتان را شروع کنید. با ما همراه باشید.

دلایل دیر دندان در آوردن نوزادان چیست؟

یکی از دغدغه های همه ی والدین، دیر دندان در آوردن نوزادشان است که به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. در این مقاله ما چندی از این دلایل را برایتان می گوییم.

صفحه 1 از 3