• جستجو
  • 1403/01/31
چگونه میز آرایشی را به آسانی مرتب کنیم؟

چگونه میز آرایشی را به آسانی مرتب کنیم؟

  • نویسنده سایت
  • خانه داری
  • ترفندهای خانه داری
  • 4
  • ‫۵ سال و ۳ ماه قبل، پنج شنبه ۶ دی ۱۳۹۷، ساعت ۲۰:۰۰
به اشتراک بگذارید

در این مقاله از سایت یاربانو به مشا آموزش می دهیم که چگونه در مدت زمانی کوتاه میز آرایشتان را منظم و مرتب کنید. با ما همراه باشید.

یکی از مشکلات بیشتر خانم ها مخصوصا تازه عروسان، این است که چگونه می توانند میز آرایش مرتب و زیبایی داشته باشند؟؟ معمولا میز های آرایشی در حدی شلوغ و به هم ریخته هستند که به سختی می توان وسیله ی مورد نیاز را روی آن ها پیدا کرد! اما دیگر نگران نباشید زیرا در این مقاله چند روش بسیار ساده و کاربردی به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید علاوه بر داشتن میز آرایشی مرتب، به میزتان زیبایی خاصی هم ببخشید. البته این کار ها نیازمند مقداری حوصله . سلیقه است!! در ادامه می توانید این روش ها و راهکار های ساده را بخوانید.

 

چگونه به میز آرایشمان نظم بدهیم تا همیشه مرتب و زیبا باشد؟

حتما شما هم همیشه به دنبال راه هایی بوده اید که میز آرایشی تان را مرتب کنید. باید بگوییم که روش ها و راه کار های متفاوت و مختلفی برای طبقه بندی کردن و مرتب کردن لوزام آرایشی که روی میز آرایش هستند وجود دارد، اما مهم ترین نکته این است که شما از وسایل نظم دهی استفاده کنید و همه ی وسایلتان را همینطوری روی میز پخش نکنید. برای مرتب کردن وسایلتان، یک ظرف شیشه ای که ارتفاع بزرگی دارد را بردارید و درون آن را از شن های رنگی و دیگر وسایل تزئینی زیبا پر کنید. همچنین می توانید از دانه های قهوه، لوبیا و یا مانند آن هم استفاده کنید و ظرف را با آن ها پر کنید. حالا برس ها و مداد های آرایشی تان را به راحتی درون ظرف قرار دهید. شما همچنین می توانید از یک ظرف خیلی بزرگ مثلا قالب کیک استفاده کنید تا همه ی وسایل به خوبی جلوی چشمانتان باشد و نخواهید مدت ها دنبال آن ها بگردید. درون این ظرف را هم می توانید با راهکار قبلی و سلیقه ی خودتان تزئین و زیبا کنید. با این کار میز آرایش شما دارای نظم می شود و چیدمان و ظاهر میزتان را زیبا تر می کند.

مرتب کردن میز آرایش

در همه ی خانه ها ظرف های شیشه ای سس و مربا و رب پیدا وجود دارد شما می توانید چندتا از آن ها را بردارید و با سلیقه ی خودتان و روش هایی که وجود دارند، به آن ها ظاهر زیبایی ببخشید. تنها فرق این روش با پیشنهاد قبلی این است که دهانه ی ظرف ها باید تنگ باشند. هم چنین شما می توانید از ظرف ها و جاهای مخصوص لوازم آرایشی که در بازار هم وجود دارند استفاده کنید و لوازم خود را مرتب کنید. لوازم های بازاری، در مدل ها و اندازه های متفاوتی وجود دارند که شما می توانید با توجه به تم میز و اتاقتان یکی از آن ها را انتخاب کنید و بخرید و اگر ظرف مورد نظرتان را پیدا نکردید، می توانید با سلیقه ی خودتان یک ظرف بسازید و از آن استفاده کنید.

علاوه بر این ها شما می توانید برای زیبا تر کردن میزتان از گلدان های کوچک و زیبا استفاده کنید. می توانید چند گلدان با سایز های مختلف و متناسب با میزتان تهیه کنید و به سلیقه ی خودتان آن ها را روی میزتان بچینید. با این کار میزتان ظاهر زیبا تری پیدا می کند.

مرتب کردن میز آرایش

همچنین سبد های ساده ای که در یازار هستند هم برای نظم دهی و چیدمان میز آرایش بسیار مناسب و خوب هستند. از این سبد ها می توانید برای وسایل بزرگ تر مثل شانه و ... استفاده کنید. همچنین می توانید از یک وسیله ی دو طبقه هم برای چیدمان بهتر و زیبا تر میزتان استفاده کنید.

امتیاز شما به مطلب چقدر است ؟

  • 0

  • 0

  • 0

بدون نظر

امکان ارسال نظر برای این مطلب وجود ندارد.