• جستجو
  • 1403/02/01

مطالب ترفندهای خانه داری

آموزش تهیه خوشبو کننده ی خانه

یکی از بهترین حس ها این است که وقتی از بیرون داخل خانه می شویم، بوی خوب و دلنشینی را در خانه حس کنیم. این بو های خوش باعث افزایش انرژی در خانه می شوند. در این مقاله ما به شما یاد می دهیم که چگونه خوش بو کننده های مصنوعی را کنار بگذارید و خودتان با مواد طبیعی یک خوش بو کننده ی فوق العاده بسازید.

چگونه میز آرایشی را به آسانی مرتب کنیم؟

در این مقاله از سایت یاربانو به مشا آموزش می دهیم که چگونه در مدت زمانی کوتاه میز آرایشتان را منظم و مرتب کنید. با ما همراه باشید.

راهکار های آسان برای مرتب کردن کمد ها

یکی از دشوار ترین کارها در نظافت و مرتب کردن خانه، مرتب کردن کمد هاست. اما دیگر نگران نباشید زیرا در این مقاله ما به شما ترفند هایی را یاد می دهیم که می توانید به آسانی و زیبایی کمد هایتان را مرتب کنید و از آن ها لذت ببرید.

کفش های خود را خوشبو کنید!

در این مقاله یاربانو روشی را جهت از بین بردن بوی بد کفش به شما آموزش خواهیم داد. یک روش ساده ایست از ترکیب مواد که به راحتی بوی بد کفش را از بین می برد.

چگونه درز بین کاشی ها را بگیریم؟

یکی از ویژگی های هر خانه، درزهای بین کاشی ها است که به مرور زمان به وجود می آیند و ظاهر خانه را زشت می کنند و باعث می شوند نفوذ آب به ساختار خانه آسیب بزند. به همین دلیل ما این مقاله را برایتان فراهم کرده ایم تا آن ها را از بین ببرید.

کاربرد های جالب نوشابه

در این مقاله از وب سایت یار بانو می خواهیم چند کاربرد جالب نوشابه را برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

کاربرد های جالب چای کیسه ای

چای کیسه کاربرد های زیادی دارد که در این مقاله تعدادی از آن ها را برای شما می گوییم.

چگونه پشه ها را از خانه مان دور کنیم؟

اگر شما هم در خانه تان از گزند پشه ها در امان نیستید و از دست آن ها عذاب می کشید، استفاده از مواد شیمیایی را کنار گذاشته و از روش های طبیعی گفته شده در این مقاله استفاده کنید.

از بین بردن بوی بد نقاط مختلف خانه

حتما برای شما هم پیش آمده که بوی بد خانه شما را خجالت زده و یا عصبی کند. ما در اینجا به شما چند راهکار می دهیم تا بوی بد هر قسمت از خانه را به آسانی از بین ببرید.

شستن و آماده کردن مواد غذایی

در این بخش از سایت یاربانو قصد داریم طریقه شستن و آماده کردن برخی از مواد غذایی نزدیک سبزیجات ، حبوبات گوشت و برنج را ارائه دهیم .

نکات خانه داری و آشپزی

در این بخش از سایت یاربانو قصد داریم 12 نکته مربوط به خانه داری و آشپزی که هر خانم کدبانویی باید بداند را بررسی کنیم .

صفحه آخر