• جستجو
  • 1403/01/09

مطالب تربیت کودک

راه های مقابله با پرخاشگری کودکان

پرخاشگری یکی از عادات رفتاری است که کودکان در سنین خاصی ممکن است آن را تجربه کنند. در این میان نحوه رفتار و عملکرد والدین تاثیر به سزای بر روی کودکان دارد. در این قسمت راهکار هایی برای مقابله با پرخاشگری کودکان را بررسی خواهیم کرد.

فواید آشپزی کردن برای کودکان

آشپزی کردن با کودکان علاوه بر مزایای شگفت انگیزی که دارد، فواید بسیار زیادی هم برای کودکان دارد. در این مقاله از وبسایت یاربانو ما به طور کامل به آشپزی کردن به همراه کودکان، فواید آن و راه های علاقمند کردن کودک به آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

از آن ها بخواهید تا در تمیز کردن آشپزخانه به شما کمک کنند

چگونه به کودکمان دستور دهیم ؟

معمولا همه ی والدین دوست دارند که وقتی به کودکشان دستوری می دهند، کودک به آن گوش کرده و آن را اجرا کند. اما بسیاری از آن ها راه درست آن را نمی دانند. ما در این مقاله از سایت یاربانو، راهکارهای دستور دادن صحیح را برایتان گردآوری کرده ایم.

با قهر کودکان چگونه برخورد کنیم؟

بسیاری از مادر و پدر ها با مشکلی مواجه هستند به نام قهر کردن بچه ها. بسیاری از بچه ها با قهر های بی مورد و بی زمانشان باعث ناراحتی پدر و مادر هایشان می شوند و به همین دلیل هم مادر و پدر ها تصمیم به ترک دادن آن ها از این عادت می گیرند. اگر شما هم از دست فرزندتان عاصی شده اید، این مقاله کاملا مناسب شما است.

عادت هایی که باید به کودکانتان یاد بدهید

در این مقاله از سایت یاربانو، عاداتی را به شما گوشزد می کنیم که شما باید آن ها را به فرزندتان بیاموزید. با ما همراه باشید.

قصه ی کودکانه ی مورچه کوچولو

در این مقاله از سایت یاربانو یک داستان زیبا ی کودکانه برای شما آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

چگونه با رفتار بی‌احترامی بچه‌ها برخورد کنیم؟

بسیاری از مادران و پدران از رفتارهای زشت و بی احترامی بچه هایشان رنج می برند اما نمی دانند که چگونه باید با آن رفتار صحیحی داشته باشند به همین دلیل هم ما در صدد برآمدیم تا مقاله ای را در این مورد برای راهنمایی مادران و پدران عزیز گردآوری کنیم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

تاثیر قصه ها بر ذهن کودکان

در این مقاله از سایت یاربانو تصمیم گرفته ایم که تاثیری که قصه ها بر ذهن کودکان می گذارند را برایتان بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

آموزش مسواک زدن و اهمیت آن به کودکان

همه ی پدر و مادر ها در دلشان با دیدن لبخند فرزندشان و دندان های کوچک و ریزش قند آب می شود و ذوق می کنند. اما امان از وقتی که این دندان های زیبا جرم بگیرند و خراب شوند. برای جلوگیری از خراب شدن دندان های فرزندتان باید به او آموزش مسواک زدن را بدهید که ما در این مقاله روش آن را برایتان می گوییم.

جملات تاثیرگذار در رفتار و شخصیت کودک

تربیت کردن کودکان کار بسیار دشواری است و سختی های خاص خودش را دارد که شما می توانید با آگاهی از باید و نباید ها ی تربیت کردن، یک فرزند خوب را تربیت کنید. در این مقاله ما جملاتی که بر رفتار و شخصیت کودک تاثیر می گذارند را برایتان بازگو می کنیم.

نکات ضروری که باید به کودکتان آموزش دهید

در این مقاله از سایت یابانو، نکاتی را به شما میگوییم که آموزش دادن آن ها به فرزندتان کاری ضروری و اجباری است. با ما همراه باشید.

شن خانگی برای کودکان خود بسازید!


دوستان عزیزم دستور درست کردن شن خانگی برای بازی کودکانتون که کاملا بهداشتیه و اگر خورده هم بشه آسیبی به کودک نمیزنه و بازی با آن بسیار لذت بخش برای عزیزان کوچولومون خواهد بود.

صفحه 1 از 3