• جستجو
  • 1403/02/06
5 ویژگی زنانه که باعث جذب مردان می شود!!!

5 ویژگی زنانه که باعث جذب مردان می شود!!!

  • نویسنده سایت
  • روانشناسی
  • روانشاسی ازدواج
  • 6
  • ‫۵ سال و ۴ ماه قبل، چهار شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۱:۰۰
به اشتراک بگذارید

بلاخره هر دختری در زندگیش تصمیم به ازدواج می گیرند و نیاز پیدا می کنند که مرد مورد علاقه شان را مجذوب خودشان کنند. در این مقاله شما 5 خصوصیت زنانه که باعث جذب مردان می شود را می توانید مطالعه کنید.

نمی توان به طور قطعی و کاملی گفت که همه ی مرد ها از یک سری اخلاقیات خوششان می آید یا بدشان می آید. اما یک سری از اخلاقیات را اغلب مردان دوست دارند و می پسندند. در ادامه سعی شده است که این 5 اخلاق ذکر و توضیح داده شود.

 

اهمیت دادن به ظاهر خود:

همه ی ما می دانیم که ظاهر برای مردان خیلی مهم است. جالب است بدانید اولین چیزی که یک مرد در شما می بیند ظاهر شما است. البته اشتباه نکنید این موضوع به این معنی نیست که مرد ها سطحی نگر و ظاهر بین هستند، بلکه به این معنی است که قبل از این که شما شروع به صحبت کنید، مرد مقابل شما ابتدا به ظاهر شما توجه خواهد کرد و شما با توجه به ظاهرتان می توانید روی او تاثیر بگذارید. پس اگر می خواهید کسی را جذب خودتان کنید، از این به بعد بیشتر به ظاهرتان توجه کنید.

 

داشتن یک رابطه ی خوب با بچه ها:

اکثر مرد ها تشکیل خانواده را دوست دارند، پس زمانی که به دنبال یک همسر خوب می گردند، زنی که رابطه‌ی خوبی با بچه‌ها دارد نظرش را جلب خواهد کرد، چون می‌داند زنی که از بودن با بچه‌ها لذت می‌برد و آن ها را دوست دارد، توانایی تشکیل یک خانواده‌ی خوب را هم دارد.
 

اخلاق کاری خوب و مناسب:

این که شما برای مدت زمانی طولانی در یک شغل باقی بمانید و در آن موفق باشید، نشان دهنده ی سخت کوشی و تلاش شما است و برای مردان این حکم را دارد که اگر روزی به شما نیاز داشت، می تواند روی کمک شما حساب باز کند. البته برای این که توجه او را جلب کنید و سخت کوشیتان را نشان دهید، نیازی نیست که سه شغله باشید و یا 22 ساعت در روز کار کنید.

 

مستقل بودن:

مرد ها به زنانی که روی پاهای خود می ایستند و مستقل هستند، علاقه نشان می دهند. مردان دوست دارند که همسر آینده شان کسی باشد که نیازی به حمایت دیگران و یا مراقبت دیگران ندارد و زن قوی است. البته مردان از این که همسرشان به آن ها نیاز داشته باشند خوششان می آید و قطعا شما هم هر چقدر که محکم و قوی باشید، باز هم به حمایت یک نفر نیاز پیدا خواهید کرد، کسی که  بتوانید در مواقع ناراحتی ها و مشکلاتتان به آن ها تکیه کنید.
این که شما مستقل هستید، نباید برای طرف مقابلتان این معنی را داشته باشد که شما به توجه هیچ کسی نیازی ندارید و او می تواند به شما اهمیت ندهد.

 

معقول و منطقی بودن:

تقریبا می توان گفت که همه ی مردان دوست دارند همسری معقول و منطقی باشد. اکثر مردان از داشتن رابطه با خانم هایی که به دلیل هر مشکل کوچکی سریعا به هم می ریزند و آشفته می شوند دوری می کنند. نداشتن رفتار معقولانه و منطقی باعث خواهد شد که حتی گاهی در جمع دست به کارهایی بزنید که باعث خجالت خودتان بشود و به دردسر هم بیفتید. علاوه بر این، اگر توانایی کنترل کردن خشم خودتان را ندارید، بدانید که باعث می شوید مرد ها از شما دور شوند و نخواهند با شما رابطه ای داشته باشند.
البته لازم نیست شخصیت خود را به طور کلی تغییر دهید و قطعا این کار صحیح هم نیست. معقول و منطقی بودن، یک هدف شخصی است که باید برای آن تمرین کنید. معقول بودن نه فقط به نفع روابط شماست، بلکه در تمام جنبه‌های زندگی روزمره کمک‌تان می‌کند.

امتیاز شما به مطلب چقدر است ؟

  • 0

  • 0

  • 0

بدون نظر

امکان ارسال نظر برای این مطلب وجود ندارد.