• جستجو
  • 1403/02/01

مطالب نکات مد و پوشاک

اصول شیک پوشی برای افراد چاق

افراد چاق و درشت اندام معمولا در انتخاب لباس‌های مناسب دچار مشکل هستند، با این وجود می توانند طوری لباس بپوشند که جذاب‌تر و لاغرتر به نظر برسند. اگر شما هم از اندام خود راضی نیستید و درعین حال می‌خواهید اصول شیک پوشی را بدانید، با ما همراه باشید.

نکاتی ساده برای شیک پوشی (بخش دوم)

در این مقاله هم در ادامه ی مقاله ی قبلی چند نکته ی دیگر که در خوش پوش بودن به شما کمک می کنند را گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

نکاتی ساده برای شیک پوشی (بخش اول)

در این ادامه با توجه به این که مد و هنر شیک پوشی، کمی کار سختی است و بسیاری از خانم ها آن را بلد نیستند، این مقاله را برایتان آماده کرده ایم تا با استفاده از آن بتوانید بسیار خوش پوش تر و خوش تیپ تر شوید. با ما همراه باشید.

نکاتی در مورد استفاده از عطر

درست مثل هرکار دیگری، عطر زدن هم اصول و نکات مناسب خودش را دارد که در صورت رعایت کردن آن ها، می توانید به صورت حرفه ای تری عطر بزنید و از عطر هایتان استفاده کنید. اگر شما هم این نکات را نمی دانید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

تاثیر پوشیدن لباس با رنگ های مختلف

رنگ ها تاثیر زیادی بر بدن گذاشته و جلوه های متفاوتی به شما می دهند. در این مقاله از سایت یاربانو تاثیر پوشیدن چند رنگ را برای شما بازگو می کنیم. با ما همراه باشید.

در باشگاه ورزشی چه بپوشیم؟

همه ی خانم هایی که به باشگاه ورزشی می روند، دچار مشکلی به نام "چی بپوشم؟" می شوند. اما دیگر نگران نباشید زیرا در این مقاله ما به شما یاد می دهیم که چگونه یک تیپ حرفه ای و زیبا داشته باشید.

برای خود به آسانی شال گردن ببافید

در این مقاله یاربانو، با توجه به فصل سرما یکی از ساده ترین روش های بافت شالگردن را آموزش می دهیم.

جنس پارچه ها را بشناسید

یکی از مواردی که بانوان عزیز در هنگام خرید پارچه و لباس به آن باید اهمیت دهد، جنس پارچه است. در این مقاله به شرح انواع پارچه ها می پردازیم.

خانم مد روز

برای این که طبق مد روز لباس بپوشید باید سایت ها ، اخبار ، مجلات و سایر رسانه های اطلاع رسانی مربوط به مد را دنبال کنید .

لباس مناسب افراد چاق

انتخاب لباس برای افراد سنگین وزن و چاق همیشه یک مظل است . بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند ، به طور غریزی این موضوع را رد می کنند به همین دلیل هنگام خرید لباسشان دچار مشکل می شوند یا این که نمی دانند چه لباسی آنها را لاغر تر نشان می دهد و مناسب آنهاست . 

نکات اصولی پوشش افراد کوتاه قد

خیلی از افراد از کوتاه بودن اندازه قدشان ناراضی اند و دوست دارند که چند سانتی بلندتر باشند . اما این موضوع جز مواردی است که ما نمی توانیم تغییر دهیم .

صفحه آخر