• جستجو
  • 1403/01/31

پیشنهادهای سردبیر در روانشاسی ازدواج

مطالب روانشاسی ازدواج

حرف هایی که نباید به همسرتان بگویید

هیچ کس دوست ندارد که را بطه ی عاشقانه و زیبای زناشوییش خراب شود و یا آسیب ببیند. در زندگی زناشویی حرف هایی هستند که شما نباید به هیچ وجه آن ها را به همسرتان بگویید زیرا باعث می شود که رابطه ی شما خراب شود. می توانید این حرف ها را در این مقاله مطالعه کنید.

راز ازدواج با دوام زوج های مسن چیست؟

شاید تا به حال شما هم زوج هایی را دیده باشید که بسیار مسن و سالخورده باشند ولی باز هم با این حال بسیار شاداب به نظر می رسند و رابطه ی خوبی با یکدیگر دارند. اگر این موضوع شما را هم کنجکاو کرده است، این مقاله را بخوانید تا پاسخ آن را بیابید.

5 ویژگی زنانه که باعث جذب مردان می شود!!!

بلاخره هر دختری در زندگیش تصمیم به ازدواج می گیرند و نیاز پیدا می کنند که مرد مورد علاقه شان را مجذوب خودشان کنند. در این مقاله شما 5 خصوصیت زنانه که باعث جذب مردان می شود را می توانید مطالعه کنید.

تاثیـرات عاشـق شـدن بر بـدن


همه می‌دانند عاشق شدن باعث می‌شود حال بهتری داشته باشیم. اما آیا می‌دانستید پشت این موضوع، مسائل علمی وجود دارد؟!!!

ملاک های یک ازدواج موفق چیست؟(بخش دوم)

در مقاله ی قبلی تعدادی از ملاک های مهم یک ازدواج موفق را گفتیم و در ادامه ی آن، به دیگر ملاک ها می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

ملاک های یک ازدواج موفق چیست؟(بخش اول)

می توان گفت که ازدواج مهم ترین اتفاق زندگی یک فرد است. همه ی ما دوست داریم که ازدواجی خوب و موفق داشته باشیم و هیچکس دوست ندارد که ازدواج ناموفقی داشته باشد. بنابراین باید ملاک ها یمان را درست انتخاب کنیم تا ازدواج مان هم موفق باشد.

در مراسم خواستگاری چه سئوالاتی بپرسیم؟

خواستگاری یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در زندگی هرکسی اتفاق می افتد. بنابراین دانستن اینکه چگونه باید در مراسم خواستگاری برخورد کرد و چه سئوالاتی پرسید از جمله موضوعاتی است که هر انسانی باید بداند.

صفحه آخر