• جستجو
  • 1403/01/10
عادت های افراد موفق

عادت های افراد موفق چیست؟

  • نویسنده سایت
  • روانشناسی
  • پیشرفت و موفقیت
  • 4
  • ‫۵ سال و ۵ ماه قبل، سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ساعت ۲۲:۴۸
به اشتراک بگذارید

یکی از عادت های  مشترک افراد موفق با بقیه در این است که آن ها متفاوت از بقیه فکر می کنند و عمل می کنند. اگر شما هم به دنبال راهی برای موفقیت هستید، خواندن این مقاله خالی از لطف نیست.

عادت های مثبتی که افراد موفق از نظر استیو جابز باید داشته باشند:

توصیه های استیو جابز:

یکی از چیز هایی که مسیر زندگی افراد موفق را تغییر می دهد تفکر هوشمندانه و عاقلانه است. افراد موفق طرز تفکر متفاوتی نسبت به بقیه دارند بهترین تصمیمات را در زندگی خود می گیرند پس اگر شما هم می خواهید انسان موفقی شوید، قبل از انجام دادن آن کار به عواقب آن به خوبی فکر کنید و هوشمندانه تصمیم بگیرید. استیو جابز می گوید: یکی از موفقترین افراد در عصر حاضر بودساده بودن از پیچیده بودن سخت تر است,باید خیلی تلاش کنید تا افکار خود را مرتب سازیداما در نهایت ارزشش را داردچرا که وقتی به این نقطه برسید می توانید از کوه بالا بروید. بااینکه بعضی اوقات، جسم ضعیف است، اما روح همچنان مشتاق است. یادتان باشد که بدن سالم و عقل هوشیار سرمایه هایی عالی هستند. اگر تحت فشار و استرسزیادی هستید، سعی کنید کمی استراحت کنید تا انرژیتان دوباره برگردد. فردا روز دیگری است.

 

برای موفقیت  از این راهکار ها استفاده کنید:

 

1) برنامه ریزی کنید.

یک دفتر سر رسید بر دارید و در آن برنامه های خودتان را بنویسید و سعی کنید به آن عمل کنید. کارهایی را که از صبح تا شب می خواهید انجام دهید را در صفحه مخصوص هر روز یادداشت کنید. در کنار آنهایی که انجام می شوند یک تیک بزنید تا بتوانید متو جه شوید که درصد موفقیتتان چقدر است.

 

2) تلاشتان را بیشتر و بیشتر کنید.

 مهم ترین چیز برای موفق شدن، انگیزه است. اگر برای 8 ساعت کار کردن در محل کار به شما حقوق می دهند، فقط به خاطر اینکه حقوق می گیرید کار نکنید. بیشتر از آن 8 ساعت کار کنید چون گاهی اوقات لازم است. و بعضی وقت ها لازم است حتی بدون گرفتن حقوق کار کنید.

 

3) بیشتر از آنچه که باید کار کنید.

معمولاً آنهایی که بیشتر از 8 ساعت در روز کار می کنند افراد موفقی هستند. این افراد حتی در منزل هم کارهایی برای انجام دادن دارند. کنار کار تحصیل هم می کنند و کنار تحصیل کار نیمه وقت انجام می دهند. اینها می توانند ناظر و مدیر باشند.

 

4) از کارتان احساس رضایت داشته باشید و هنگام کار کردن شاد باشید.

بهترین نتیجه را موقعی دریافت خواهید کرد که با انرژی مثبت و روحیه ای خوب و ثبت و بشاش کار کنید. همچنین سعی کنید شاد بودن و انرژی مثبتتان را به افراد دیگر مانند خانواده، دوستان و... هم منتقل کنید.

 

5) به خودتان برسید و همیشه سالم باشید.

 

از خوردن غذا های مضر و بی فایده دوری کنید و سعی کنید یک رژیم سالم و خوب داشته باشید. به دیگران کمک کنید و بخشنده باشید. محل کارتان را به عنوان خانه ی دوم خودتان قبول داشته باشید. اگر افرادی زیر دست شما و یا برای شما کار می کنند، نسبت به آن ها دلسوز و نگران باشید. در محیط کارتان بهداشت را رعایت کنید و سعی کنید همیشه آراسته به نظر برسید.

 

6) همیشه خنده رو باشید و انرژی های منفی و بد را از خودتان دور کنید.

 

برای دیگر اعضای خانواده، دوستان و ... دعا کنید و آن ها را دوست داشته باشید. همواره به این اصل باور داشته باشید که " هر فردی برای هدفی خلق شده است و هیچ کس بیهوده آفریده نشده. پس من هم هدفی در این دنیا دارم و مخلوق ارزشمندی از خدا هستم.". اینکه با همکارانتان گفتگو کنید و بخندید یکی از راه های افزایش انرژی مثبت و بازدهی بیشتر است. همچنین سعی کنید به آن ها در مواقع سختی و مشکل هم کمک کنید. ولی در خنده زیاده روی نکنید به طوری که یک انسان بی خیال به نظر برسید و جواستان باشد هنگامی که قصد کمک دارید به طوری نباشد که دیگران فکر کنند شما قصد دخالت در کار آن هارا دارید.

امتیاز شما به مطلب چقدر است ؟

  • 1

  • 0

  • 0

بدون نظر

امکان ارسال نظر برای این مطلب وجود ندارد.