• جستجو
  • 1403/01/28

مطالب روانشناسی عمومی

روانشناسی دست ها

یکی از هزاران عواملی که باعث متفاوت بودن انسان ها نسبت به یکدیگر می شود، چپ دست بودن یا راست دست بودت آن ها است که از گذشته تا به حال ذهن دانشمندان را به خود مشغول کرده و تحقیق و مطالعات زیادی هم در این زمینه انجام شده است. در این مقاله از سایت یاربانو به برتری ها و ویژگی های این دو گروه می پردازیم. با ما همراه باشید.

10 راهکار برای این که در محیط کارتان بدرخشید!

همه ی ما دوست داریم که در محیط کاریمان بدرخشیم و همه ما ما را دوست داشته باشند اما چگونه؟؟؟ نگران نباشید زیرا شما پس از خواندن این مقاله به روش و چگونگی انجام این کار پی خواهید برد. با ما همراه باشید.

چگونه ذهن افراد را بخوانیم؟ (قسمت دوم)

در مقاله ی قبلی، بعضی از رفتارات و حالات مربوط به آن را برایتان گفتیم. در این مقاله در ادامه ی مقاله ی قبلی چند حالت رفتاری دیگر را هم بیان می کنیم.

چگونه ذهن افراد را بخوانیم؟ (قسمت اول)

همه ی ما دوست داریم که توانایی داشته باشیم که با کمک آن بتوانیم بفهمیم در سر اطرافیانمان چه می گذرد. اگر شما هم به این موضوع علاقمند هستید، این مقاله مناسب شما است چرا که به شما یاد می دهد چگونه به حالات افراد مختلف پی ببرید.

چرا با اینکه مثبت فکر می کنیم، دنیایمان تغییری نمی کند؟

خیلی از آدم ها هستند که اعتقادی به معجزه ی قدرت فکر ندارند و آن هم به این دلیل است که فکر می کنند فقط با فکر مثبت باید دنیایشان تغییر کند اما ما در این مقاله به شما می گوییم که این موضوع کاملا اشتباه است.

چرا با اینکه فکر منفی نمی کنیم، اتفاقات منفی رخ می دهند؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که اتفاق خیلی ناگواری برایتان رخ داده است در حالیکه به هیچ وجه قبلا به آن فکر نکرده اید. برای اینکه دلیل این را متوجه شوید، این مقاله را بخوانید.

مدیریت زمان بهترین راهکار کاهش استرس

یکی از موثرترین راهکارهای کاهش استرس یادگیری مدیریت زمان است . اولین قدم در مدیریت زمان ، شناخت مسئولیتی است که بر عهده گرفته اید . 

کنترل علائم جسمی اضطراب

در آموزش کنترل علائم جسمی اضطراب ، کاربرد دو تکنیک مفید است : تن آرامی و تنفس کنترل شده .

علائم پیدایش اضطراب

اضطراب پدیده‌ای طبیعی است و همگان آن را در وهله هایی از زندگی خویش احساس می‌کنند . 

کشف کودک درون

کودک درون حضوری قدرتمند دارد . در کانون هستی ما به سر می‌برد . کودک نوپایی سالم و شاد را مجسم کنید . 

چگونه متوجه شویم کسی دارد به ما دروغ می گوید؟

دروغ گفتن از آن دسته رفتاری است که تقریبا هیچکس آن را دوست ندارد. شاید شما هم تابحال از دروغ گفتن شخصی به تنگنا آمده باشید. این راهکار ها به شما یاد می دهد چطور مچ دروغگوها را بگیرید.

صفحه آخر