• جستجو
  • 1403/01/31
رشد سریع ناخن ها

رشد سریع ناخن ها با این روش ها

  • نویسنده سایت
  • آرایش و زیبایی
  • مدل ناخن
  • 3
  • ‫۵ سال و ۶ ماه قبل، دو شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ساعت ۱۹:۲۵
به اشتراک بگذارید

ناخن ها زیبایی خاصی به انگشتان دست می بخشند و باعث زیبایی آن ها می شوند. با ما همراه باشید تا آموزش بلند شدن سریع ناخن ها را بیاموزید.

روش های رشد سریع ناخن:

از ناخن هایتان مراقبت کنید.

تمرین کردن برای نگه داری از ناخن: نگه داری کردن از ناخن‌ها یکی از کار‌هایی است که شما باید آن را خوب یاد بگیرید؛ برای مثال اجازه ندهید گوشه‌های ناخن شما تیز شوند یا به صورت نامنظم رشد کنند.
ناخن‌های خود را با استفاده از سوهان ناخن شکل دهید.

 

جویدن ناخن را متوقف کنید.

اگر شما اینکار را متوقف نکنید، هیچ امیدی برای بلند شدن ناخن شما وجود ندارد؛  اگر می خواهید که ناخنی زیبا و بلند داشته باشید، پس هر چه سریعتر این عادت را ترک کنید.

 

از سیر استفاده کنید.

شاید کمی عجیب باشد اما سیر به رشد ناخن ها کمک می کند. سیر را رنده کنید یا برش بزنید و یک یا دو بار در هفته روی ناخن ها بمالید. سپس بگذارید خشک شود. ناخن ها آب سیر را به خود جذب می کنند و از درون تغذیه می شوند.

 

روغن نارگیل را فراموش نکنید!

 اگر می خواهیم ناخن ها رشد خوبی داشته باشند باید ناخن های سالمی داشته باشیم. اگر ناخن ها سالم نباشند هیچ تلاشی برای رشد آن ها تاثیر گذار نخواهد بود. به جای این که از محصولات گران قیمت استفاده کنید بهتر است روش های ساده خانگی را امتحان کنید. یکی از روش های درمانی خانگی برای رشد ناخن ها روغن نارگیل است. روغن نارگیل ناخن ها را مرطوب نگه می دارد و کوتیکول ناخن را محکم و قوی می کند. ساده ترین روش استفاده از آن استفاده از روغن نارگیل گرم شب ها قبل از خواب است.

 

از برخورد ناخن با محصولات زننده جلوگیری کنید.

اگر برای مدت طولانی ناخن شما با مواد شیمیایی در تماس باشد، باعث می‌شود که آن ضعیف شود؛ برای مثال هنگام شستشوی ظرف از  دستکش استفاده کنید تا مواد شوینده با ناخن شما تماس پیدا نکنند.

 

رژیم غذایی مناسب داشته باشید.

رژیمی که شما در آن می‌خواهید لاغر شوید، باعث می‌شود که ناخن شما دیر بلند شود؛ اگر در رژیم بودید و می‌بینید که ناخن شما دیر رشد می‌کند، این بدان معناست که کالری کمی به بدن شما می‌رسد و باید آن را افزایش دهید؛ تا می‌توانید از موادی که دارای انرژی غذایی کمی هستند مصرف نکنید.

 

از روغن دانه کتان استفاده کنید.

روغن دانه کتان یکی از بهترین مرطوب کننده طبیعی برای محافظت از سلامت ناخن‌های شماست، استفاده از ماساژ ۱۰ دقیقه‌ای از این روغن بر روی ناخن و پوست اطراف اون بسیار فوق العاده موثر خواهد بود.

 

از این مرطوب کننده خانگی استفاده کنید.

یک مرطوب کننده با استفاده از یک قاشق چای خوری لیمو، یک قاشق چای خوری ید و مقداری سیر خرد و له شده تهیه کنید و پس از خوب مخلوط کردن این مرطوب کننده قوی رو بر روی ناخن هاتون برای ساعتی قرار بدین.

 

رشد سریع ناخن ها با بیوتین.

به جای این که همه حواستان را روی رشد ناخن ها متمرکز کنید بهتر است به غذاهایی که تاثیر زیادی در رشد ناخن ها دارد تمرکز داشته باشید. باید غذاهای دارای بیوتین مصرف کنید. از جمله غذاهایی که شامل بیوتین می باشند: سالمون، بادام، عدس، هویج، غلات کامل، گوجه فرنگی و… هستند. تمام این ها مشکل شکنندگی ناخن ها را رفع می کنند.

 

پروتئین مصرف کنید.

مینای ناخن دربردارنده کراتین و پروتئین است. بنابراین مصرف پروتئین در برنامه های غذایی بسیار مهم است.غذاهایی چون لوبیا، تخم مرغ، گوشت و عدس را به برنامه غذایی روزانه تان اضافه کنید. با مصرف این غذاها هم معده خوشحال می شود و هم ناخن ها. اگر غذاهای مغذی بخورید ناخن ها همیشه سالم می مانند.

 

روغن نباتی به ناخن هایتان بمالید.

ساده‌ترین و باور نکردنی‌ترین روش برای داشتن ناخن‌های زیبا استفاده از روغن نباتی است!
بله اشتباه نکنید روغن نباتی معمولی که در  هر خانه وجود دارد، چند روز به ناخن هایتان بمالید تا نتایج معجزه آسای آن را مشاهده کنید.

 

 

امتیاز شما به مطلب چقدر است ؟

  • 1

  • 0

  • 0

بدون نظر

امکان ارسال نظر برای این مطلب وجود ندارد.