• جستجو
  • 1403/02/01
بهترین انتقام

بهترین انتقام چیست

  • نویسنده سایت
  • روانشناسی
  • پیشرفت و موفقیت
  • 4
  • ‫۴ سال و ۱۰ ماه قبل، دو شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ساعت ۱۶:۵۹
به اشتراک بگذارید

این مقاله از سایت یاربانو در ادامه ی مقاله ی قبلی تهیه شده است. با ما همراه باشید.

چرا موفقیت بهترین راه انتقام گرفتن است؟

 ۴-  سختی ها به شما کمک می کنند تا دوستان واقعیتان را پیدا کنید.

همه ی ما خوب می دانیم که همه ی دوستانمان، رفیق های شرایط سخت نیستند و ما را در موقعیت های سخت تنها می گذارند. همه ی مردم برنده ها را دوست دارند و از بازنده ها دوری می کنند، این قضیه علاوه بر جنبه ی منفی آن، یک جنبه ی مثبت هم دارد و آن هم این است که هنگامی که شما می بازید، کشف می کنید که دوستان واقعی شما چه کسانی هستند.

پس بهترین انتقام این است که در راه پیشرفت پیش روید، این کار علاوه بر همه ی خوبی هایی که دارد به شما کمک می کند که دوستان واقعیتان را هم پیدا کنید.

 

۵-  با موفق شدن، شما به توانایی ها و قابلیت هایتان پی می برید.

به طور کلی همه ی ما توانایی هایی داریم که حتی خودمان هم از آن ها بی خبر هستیم. خلاقیت و ذهن انسان نامحدود و پایان ناپذیر است و به همین دلیل است که انسان های توانسته اند به بسیاری از رویا های اجداد خودشان که غیرواقعی و امکان ناپذیر به نظر می رسیدند، جامه ی عمل بپوشانند و ان ها را عملی کنند.

شما هم می توانید به تمامی رویا هایی که دارید برسید، فقط اگر تنبلی را کنار بگذارید و به طرز خستگی ناپذیری برای رسیدن به آن تلاش و کوشش کنید. در آن موقع است که وقتی شما به رویاهایتان برسید متوجه می شوید که چه توانایی های فوق العاده ای دارید.

 

 <strong class='pk'> بهترین انتقام </strong>

 

۶- در مسیر موفقیت، دیگران از شما پشتیبانی می‌کنند

علت اینکه گفته می‌شود موفقیت بهترین انتقام می‌باشد اینست که دیگران نیز از این موفقیت، پشتیبانی کرده و شما تنها فردی نیستید که در موردش صحبت می‌کنید. به عبارتی دیگر موفقیت، خودش را نشان می‌دهد چه شما در موردش حرف بزنید چه نه. پس در سکوت کار کنید و مطمئن باشید که موفقیت شما، خودش سر و صدای زیادی راه خواهد انداخت و باعث خواهد شد که دیگران هم در مورد ان صحبت کنند.
همینطور افراد اطراف شما هم از شما پشتیبانی کرده و باعث خواهند شد که روحیه ی شما بهتر شود. در طرف مقابل افرادی هم که همیشه به توانایی های شما شک داشتند و روحیه ی شما را تضعیف می کردند، متوجه ی ضعف خودشان خواهند شد و احساس نا امیدی و کم جراتی خواهند کرد.
می بینید؟ در صورت موفقیت همه چیز به نفع شما خواهد بود، هم افرادی که شما را دوست دارند و تشویق می کردند خوشحال می شوند و به شما روحیه و جرات بیشتری می دهند و هم می توانید از افرادی که شما را اذیت می کرده اند انتقام بگیرید.

 

۷- برای دیگران الگو خواهید شد

معمولا همه ی افرادی به دنبال انسان های موفق می گردند تا آن ها را سر لوحه ی زندگی خود قرار دهند و به عبارتی الگو داشته باشند. وقتی شما به موفقیتی دست پیدا می کنید، به بقیه ی افراد هم نشان می دهید که غیر ممکنی وجود ندارند و همه چیز قابل دسترسی است. آن ها با توجه در زندگی شما می آموزند که اگر تسلیم نشوند و سخت کارکنند، می توانند از مشکلاتشان عبور کرده و به هدف هایشان برسند.
بر طبق تحقیقاتی که انجام شده و احتمالا شما هم می دانید، بسیاری از افراد خودشان را قبول ندارند و از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند. به همین دلیل که خودشان ناتوان و ضعیف هستند، رسیدن به هدفشان را دشوار و غیر ممکن می بینند و مدام بهانه گیری می کنند. اما اگر شما موفق شوید و آن ها موفقیت شما را ببینند، شما را به عنوان نقشه ی کار خودشان قرار می دهند و سعی می کنند تا با استفاده از روش هایی که شما به هدف هایتان رسیده اید، خودشان هم به همان رویا های غیر ممکن دست پیدا کنند.
بنا بر این آن ها شما را الگوی خود قرار می دهند و از شما پیروی و طرفداری می کنند که همین موضوع باعث می شود افراد بدخواه  شما آسایش و آرامش نداشته باشند و شما می توانید به بهترین نحو ممکن از آن ها انتقام خود را بگیرید.

امتیاز شما به مطلب چقدر است ؟

  • 0

  • 0

  • 0

بدون نظر

امکان ارسال نظر برای این مطلب وجود ندارد.