• جستجو
  • 1403/02/08

مطالب بیماری ها

کبدچرب و راه های پیشگیری از آن

متاسفانه حدود 40 درصد از مردم ایران مبتلا به کبد چرب هستند. این عارضه در بیش تر مواقع با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و درصورت درمان نشدن عوارض شدیدی برای سلامت بدن دارد. در این مقاله از سایت یار بانو با کبد چرب و راه های پیشگیری و درمان آن آشنا خواهید شد.

دلایل بروز آرتروز زانو و راه های درمان

از آرتروز زانو چه می دانید؟ چه قدر با آن آشنا هستید؟ چه طور میتوان آرتروز زانو را درمان کرد؟ با خواندن این مقاله می توانید با دلایل بروز و راه های درمان این عارضه آشنا شوید.

دلایل بروز آرتروز گردن و راه های درمان

آرتروز گردن یکی از شایع ترین علل گردن درد است که مشکلات زیادی ازجمله درد، کشیدگی و سفتی مهره های گردن را به همراه دارد. در ادامه با سایت یار بانو همراه باشید تا با دلایل بروز و راه های درمان این عارضه آشنا شوید.

میخچه چیست و چگونه درمان می شود؟

همه ی ما تابه حال برای یک بار هم که شده، اسم بیماری میخچه را شنیده ایم و یا حتی آن را دیده ایم. اما آیا می دانید که این بیماری چیست و چگونه به وجود می آید، آیا راه حل درمان آن را می دانید؟؟اگر پاسختان به این سوال ها منفی است، شما باید این مقاله را بخوانید تا اطلاعاتتان در مورد میخچه افزایش یابد.

درمان خانگی گلو درد

اگر شما هم دچار گلو درد شده اید و از قرص و کپسول های متفاوت جوابی نگرفته اید، ما در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه با روش های موثر خانگی آن را رفع کنید. با ما همراه باشید.

بیماری التهاب تیروئید و یا تیروئیدیت چیست؟

بیماری التهاب تیروئید و یا تیروئیدیت، نوعی از بیماری های مربوط به غده ی تیروئید است که در این مقاله شما می توانید در مورد آن بخوانید و سطح اطلاعات خودتان را از این بیماری بالا ببرید.

وقتی سکوت کودکان ترسناک می شود!

بسیاری از کودکان در شروع به صحبت کردن می کنند که شاید بعضی از آن ها مشکل جدی داشته باشند. در این رابطه ما این مقاله را برای شما گرد آوری کرده ایم.

بیماری یرقان

یکی از بیماری های کبد یرقان است که آن را زردی یرقان می نامند . این بیماری عارضه ای است که در اثر ضایعات کبدی و اختلال در بعضی از اعمال آن می باشد . 

بیماری سرماخوردگی یا چاییدن

سرماخوردگی که فارسی صحیح آن چاییدن و چایش است ، عارضه ای است که در اثر تغییر هوا و پایین آمدن ناگهانی درجه حرارت آن و کوران در تمامی و یا قسمتی از بدن ایجاد می شود و تولید زکام می نماید و چایش ممکن است در بدن عمومیت داشته و یا اثر آن فقط در یک عضو و یا چند عضو ظاهر شود . 

بیماری کک مک و انواع آن

کک مک عارضه ای است که بیشتر زنان سفید رو و مو بور را ناراحت کرده و در بدن آن ها ، قسمت هایی از بدن که با لباس پوشیده نشده و در معرض نور و آفتاب قرار می گیرند ، ظاهر می شود .

صفحه آخر