• جستجو
  • 1403/01/28

پیشنهادهای سردبیر در شستشو و نظافت

مطالب شستشو و نظافت

چند نکته مهم و اصولی برای شست و شوی لباس های تیره

لباس های تیره معمولا بعد از چندین بار شست وشو رنگ و جلوه خود را از دست می دهند. در این بخش از سایت یاربانو قصد داریم شما را با فوت و فن های شست و شوی لباس های تیره و مشکی آشنا کنیم.

آموزش تمیز کردن توری فر بدون استفاده از مواد شیمیایی

در این مقاله از سایت یاربانو نحوه ی تمیز کردن آسان توری فر بدون استفاده کردن از مواد شیمیایی را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

آموزش تهیه شامپو بدن طبیعی

یکی از اساسی ترین نیاز ها برای شستشو، شامپو بدن است. شامپوی بدن باعث می شود که پوست خراب نشود و از چین و چروک ها هم جلوگیری می کند. از آن جایی که شامپوهای بدن هم مثل دیگر مواد شیمیایی بی خطر نیستند، تصمیم گرفتیم که به شما روش تهیه چند شامپوی بدن طبیعی خانگی را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

طرز صحیح شستشوی شلوار های جین

لباس های جین با چند بار شستشو خراب شده و رنگ و بافت خود را از دست می دهند اما در این مقاله از سایت یار بانو به شما یاد می دهیم که چگونه لباس هایتان را بشوئید که برای آن ها مشکلی پیش نیاید.

شوینده های طبیعی بدون ضرر بسازید

همه ی ما در خانه مان معمولا از شوینده ها و پاک کننده های شیمیایی استفاده می کنیم که هم خطرناک هستند و هم بسیار گران هستند. اما پس از خواندن این مقاله شما اید می گیرید که چگونه خودتان در خانه و با مواد طبیعی شوینده بسازید.

نحوه شستشو و نگهداری لباس های زمستانی

همه ی فصل ها لباس های مخصوص به خودشان را دارند. با رسیدن فصل زمستان هم، بازار لباس های گرم و زمستانی هم داغ می شود اما بسیاری از خانم ها نحوه ی صحیح شستشوی لباس های زمستانی را نمی دانند و به همین دلیل ناخواسته به لباس ضربه می زنند. روش صحیح شتشوی لباس های زمستانی را می توانید در این مقاله بخوانید.
 

اشتباهات رایج هنگام شستشوی فرش در خانه

در این مقاله از سایت یاربانو، نکاتی را در مورد شستن فرش ها به شما آموزش می دهیم که دانستن آن ها ضروری بوده و رعایت نکردن آن موجب می شود فرش هایتان خراب شوند. پس این مقاله را از دست ندهید!

یک روش عالی برای تمیز کردن تلویزیون

امروزه دستمال های متنوعی برای پاک کردن گرد و یا  لکه های روی صفحه تلویزیون صفحه تخت وجود دارد، ولی ما در این مقاله یار بانو با روشی خاص نحوه پاکسازی را به شما آموزش می دهیم.

چگونه لکه ی آب انار را از روی لباس پاک کنیم؟

ممکن است برای همه پیش آید که هنگام انار خوردن، لکه های آن لباس را کثیف کنند. در این مقاله ما دو روش برای پاک کردن این لکه ها از لباس به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

آموزش تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون

صفحه ی نمایشگر تلویزیون یکی از آن وسیله هایی است که باید حتما تمیز باشند و غباری رو آن ها نباشد. با ما همراه باشید تا روش تمیز کردن آن را برایتان بگوییم.

آموزش درست کردن مایع ظرفشویی

در این مقاله ما به شما آموزش می دهیم که چگونه یک مایع دستشویی خوب و طبیعی بسازید. با ما همراه باشید.

شیشه پاک کن طبیعی بسازید!

ما در این قسمت از سایت یاربانو به شما آموزش می دهیم که چگونه یک شیشه پاک کن طبیعی بسازید. با ما همراه باشید.

صفحه 1 از 2