• جستجو
  • 1403/02/06
10 راز آرایشی که باید بدانید!!!

10 راز آرایشی که باید بدانید!!!

  • نویسنده سایت
  • آرایش و زیبایی
  • آرایش صورت
  • 7
  • ‫۵ سال و ۳ ماه قبل، دو شنبه ۳ دی ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۰۰
به اشتراک بگذارید

درست مثل هر کار دیگری، آرایش کردن هم مهارت می خواهد. علاوه بر این مهارت ها، تکنیک ها و راهکار هایی هم دارد که به بهتر شدن آرایش کمک می کنند. در این مقاله از سایت یاربانو، ما این تکنیک ها و راهکار ها را به زبان ساده برای شما گفته ایم تا شما هم بتوانید هر چه بهتر آرایش کنید.

آرایشگری هم مانند همه ی کارها رمز و رموزی دارد که مطلع بودن از آن ها، باعث می شود آرایش شما بی نقص تر و بهتر به نظر برسد. در ادامه ی همین مقاله، شما می توانید 10 مورد از همین راز ها را مطالعه کنید و از آن ها برای هر چه بهتر شدن آرایشتان استفاده کنید.

تکنیک ها و ترفند های آرایشی:

1- حواستان باشد که شما نباید از پنکیک فقط برای قسمت های تیره ی پوست استفاده کنید. برای این که پوست شاداب تر و تازه تر به نظر برسد، باید سایه های سیاه رنگ زیر چشم ها را از بین ببرید. به این منظور، از پنکیکی که یک درجه از رنگ کرم پودرتان روشن تر است استفاده کنید و آن را از خط مژه ها تا انتهای گودی چشم و گوشه های بینی بپوشانید.

 

2- پس از این که روی صورتتان کرم پودر زدید، کف دست هایتان را کمی به هم بمالید و سپس به آرامی آن ها را روی گونه ها، چانه، پیشانی و بینیتان بمالید. گرمای دست سبب می شود که پودر کاملا روی صورتتان بنشیند و جلوه ای طبیعی داشته باشد.

ترفند ها و نکات آرایشی

3- پودر های ابرو عملکرد بسیار خوبی دارند و بسیار هم طبیعی به نظر می رسند اما پس از گذشت چند ساعت، لکه دار می شوند و از بین می روند. به همین دلیل بهتر است که با استفاده از مداد ابرو نواحی خالی ابروهایتان را پر کرده و سپس روی آن را پودر بزنید.

 

4- سعی کنید همیشه وقتی از حمام بیرون می آیید، به مژه هایتان فرمژه بزنید، چرا که در این مواقع مژه ها با آب گرم خیس شده اند و به همین دلیل راحت و زیبا فر می خورند و دچار شکستگی نمی شوند.

5- یک راهکار برای جلوگیری  از افراطی شدن آرایش این است که آرایشتان را از آخر به اول شروع کنید یعنی این که برای مثال پس از این که کرم پودر زدید، پیش از این که آایش چشمتان را انجام دهید، ابتدا رژ گونه و رژ لبتان را بزنید. با این روش چهره ی شما روشن تر به نظر خواهد رسید و در نتیجه شما هم سایه و خط چشم و ریملتان را کم رنگ تر خواهید زد که باعث می شود آرایشتان طبیعی تر جلوه کند.

ترفند های آرایشی

6- اگر روزی به هر دلیلی رژ لب نداشتید، می توانید خودتان به سادگی رژ لب درست کنید و از رنگ زیبای آن هم لذت ببرید. به این ترتیب که ابتدا سر یکی از انگشتانتان را چرب کنید و بعد در پودر سایه ی چشم فرو کنید و روی لب هایتان بمالید.


7- برای این که مژه ها گوله گوله نشوند و بلند به نظر برسند، از ریمل هایی که دو سر دارند استفاده کنید. ابتدا از سر حجم دهنده آن که مژه ها را پر تر نشان می دهد استفاده کنید و اجازه دهید تا چند دقیقه خشک شود. سپس بعد از خشک شدن آن، از سر دیگر آن که برای بلند کردن مژه ها است استفاده کنید.

 

8- برای این که چشم هایتان زیبا تر به نظر برسند و همه را مجذوب کنند، نباید فاصله ای بین خط مژه ها و خط چشمتان باشد. برای این که فاصله ای بین این دو نیفتد، ابتدا از سایه ی پودری استفاده کنید و سپس پلک را بالا ببرید و خط چشم را تا می توانید به خط مژه ها نزدیک بکشید. این کار هم خط چشم را زیبا تر می کند و هم این که باعث می شود مژه های شما پر تر نشان داده شوند.

ترفند آرایشی

9- برای این که خستگی و قرمزی چشم هایتان را از بین ببرید، از خط و سایه ی چشم آبی استفاده کنید. در این مواقع، نباید از سایه هایی با تناژ قرمز رنگ مثل ارغوانی، بنفش، قهوه ای و ... استفاده کنید.

 

10- برای این که خط چشمتان بهتر از آب در بیاید، موقع خط چشم کشیدن آرنجتان را در جایی محکم قرار دهید مثل میز. با این کار، هنگام خط چشم کشیدن دستتان نخواهد لرزید و می توانید با حرکت آسان تری خط چشمتان را بکشید.

خط چشم زیبا

امتیاز شما به مطلب چقدر است ؟

  • 0

  • 0

  • 0

بدون نظر

امکان ارسال نظر برای این مطلب وجود ندارد.