• جستجو
  • 1403/02/01

مطالب لوازم آرایش

استفاده از ریمل ضد آب ممنوع!

 همه ی ما می دانیم که لوازم آرایشی چه ضرر هایی دارند و چه آسیبی به ما می رسانند. اما برخی از آن ها ضرر های آن ها جبران ناپذیر است. در این مقاله از سایت یاربانو ما ضررات ریمل های ضد آب را برای شما بازگو می کنیم و به شما توضیح می دهیم که چرا باید استفاده از این ریمل ها را متوقف کنید.

لوازم آرایشی تان را بدون میکروب کنید!

در این مقاله ما به شما آموزش می دهیم که چگونه لوازم آرایشی تان را تمیز و عاری از میکروب کنید. با ما همراه باشید.

ترفند هایی برای ترمیم و ساخت لوازم آرایشی

تا به حال برای همه ما پیش آمده است که بعضی از لوازم آرایشی شکسته شده اند و یا به آن ها آسیب رسیده است، به طوری که دیگر قابل استفاده نیستند. اما دیگر آن ها را دور نریزید، زیرا ما در این مقاله از سایت یاربانو، آموزش ترمیم آن ها را به شما می دهیم.

چگونه برس های آرایشی را تمیز کنیم؟

مثل هر لوازم دیگری، برس های آرایشی هم نیاز مبرم به تمیز کردن دارند و در صورت تمیز نشدن مرتب، باعث ایجاد آکنه و جوش می شوند. در این مقاله از سایت یاربانو ما به شما یاد می دهیم که چگونه برس های آرایشیتان را تمیز کنید.

روش تهیه سرمه با مغز قلم گاو

سرمه از آن دسته لوازم آرایشی هایی است که استفاده از آن نه تنها خطری ندارد، بلکه برای سلامت چشم ها هم مفید است. به همین دلیل، ما در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه با استفاده از مغز قلم گاو در خانه سرمه تهیه کنید.

آموزش درست کردن سرمه بادام و فندق

سرمه یکی از آن لوازم آرایشی هایی است که در اسلام به استفاده از ان سفارش شده و فواید زیادی هم دارد. در این قسمت از سایت یاربانو، روش تهیه سرمه بادام را برایتان شرح می دهیم.

چگونه باز هم از ریمل خشک شده استفاده کنیم؟

در این مقاله از سایت یاربانو دو ترفند را به شما یاد می دهیم تا بتوانید باز هم از ریمل خشک شده تان استفاده کنید. با ما همراه باشید.

چگونه پنکیک شکسته را ترمیم کنیم؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که ناگهان پنکیکتان از دستتان بیفتد و خرد شود. خب اگر همچین اتفاقی برای شما هم افتاده است، این مقاله را بخواند تا روش ترمیم آن را به شما بگوییم.

صفحه آخر