• جستجو
  • 1403/01/09

پیشنهادهای سردبیر در تزیین و سفره آرایی

مدل کیک شب یلدا تزیین شله زرد تزیین برنج ایرانی

دسته بندی های تزیین و سفره آرایی

تزیین اتاق عقد تزیین خوراکی تزیین سفره عقد تزیین میوه سفره آرایی

مطالب تزیین و سفره آرایی

مدل تزئین سفره ی شب یلدا

در این روزها هر کسی به طریقی دنبال سفره آرایی های زیبا می گردد تا شب یلدای خود را به زیبا ترین و با شکوه ترین نحوه ی ممکن برگزار کند. به همین دلیل، ما هم تعدادی مدل تزئین سفره برای شب یلدا برای شما گرد آوری کرده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها، یک سفره ی یلدایی زیبا بچینید.

مدل کیک شب یلدا

در این قسمت از سایت یاربانو به مناسبت نزدیک شدن به شب یلدا، برای ایده گرفتن شما دوست عزیز، چند عکس از زیبا ترین کیک های شب یلدا آماده کرده ایم که امیدواریم از آن ها خوشتان بیاید.

تزیین آش رشته

آش رشته از جمله غذاهای اصیل ایرانی است که بیشتر در افطاری ماه رمضان و مراسم های مذهبی و یا به عنوان نذری سرو می گردد ، اما این غذا را می توان در هر فصلی میل کرد .

تزیین ماست و خیار

ماست و خیار بر سر سفره های ایرانی به عنوان یک پیش غذای اصیل ایرانی شناخته می شود که طرز تهیه آن بسیار آسان است . 

تزیین کشک بادمجان

کشک بادمجان از جمله غذاهای سنتی ایرانی است که مراحل پخت ساده ای هم دارد و حتی در مهمانی ها و مجالس هم جای خودش را بر سر سفره ها پیدا کرده است.

تزیین کیک خانگی

برای تزیین کیک خانگی می توان از انواع خامه ، فوندانت ، میوه های فصل ، شکلات ، بیسکویت و ... استفاده کرد .

تزیین شله زرد

با توجه به این که در ماه محرم و بخصوص در دهه ی اول این ماه به سر می بریم . عموم مردم در این ماه نذری می دهند . در این بخش از سایت یاربانو قصد داریم که نمونه هایی از تزیین شله زرد را ارائه دهیم .

تزیین حلوا

حلوا دسر مورد علاقه ی ایرانیان است که در ماه مبارک رمضان موقع افطار ، مراسم عزا و به عنوان نذری سرو می شود . حلوا علاوه بر این که باید طعم خوبی داشته باشد باید به زیبایی تزیین شود . در این بخش از سایت یار بانو انواع تزیین حلوا را ارائه می دهیم .

تزیین برنج ایرانی

هر کدبانوی ایرانی به غیر از طریقه ی پخت و طبخ غذا با نحوه ی سرو و تزیین غذا اهمیت می دهد . در این جا سعی داریم که جدیدترین روش های تزیین برنج به سبک ایرانی را ارائه دهیم .

 

تزیین سالاد الویه

سالاد الویه از دیگر سالادهای پرطرفدار و محبوب است . این سالاد در واقع غذای روسی است که برای شب سال نو در کشور روسیه تدارک دیده می شود و مواد اصلی تشکیل دهنده آن مرغ ، سیب زمینی ، سس مایونز و خیارشور هستند . 

تزیین سالاد کاهو

سالاد کاهو محبوبیت بسیاری در بین افراد دارد . برای درست کردن سالاد کاهو می توانید از انواع میوه و سبزیجات نظیر هویج ، خیار ، کلم ، گوجه و ... استفاده کنید .

تربچه قرمز مدل گل

به غیر از طمع غذا ، ظاهر غذا و این که چگونه آن را سرو می کنید بسیار اهمیت دارد . از این طریق می توانید مهمانان خود را تحت تاثیر قرار بدهید .

صفحه 1 از 2