• جستجو
  • 1403/02/07

پیشنهادهای سردبیر در تزیین خوراکی

مطالب تزیین خوراکی

تزیین آش رشته

آش رشته از جمله غذاهای اصیل ایرانی است که بیشتر در افطاری ماه رمضان و مراسم های مذهبی و یا به عنوان نذری سرو می گردد ، اما این غذا را می توان در هر فصلی میل کرد .

تزیین ماست و خیار

ماست و خیار بر سر سفره های ایرانی به عنوان یک پیش غذای اصیل ایرانی شناخته می شود که طرز تهیه آن بسیار آسان است . 

تزیین کشک بادمجان

کشک بادمجان از جمله غذاهای سنتی ایرانی است که مراحل پخت ساده ای هم دارد و حتی در مهمانی ها و مجالس هم جای خودش را بر سر سفره ها پیدا کرده است.

تزیین کیک خانگی

برای تزیین کیک خانگی می توان از انواع خامه ، فوندانت ، میوه های فصل ، شکلات ، بیسکویت و ... استفاده کرد .

تزیین شله زرد

با توجه به این که در ماه محرم و بخصوص در دهه ی اول این ماه به سر می بریم . عموم مردم در این ماه نذری می دهند . در این بخش از سایت یاربانو قصد داریم که نمونه هایی از تزیین شله زرد را ارائه دهیم .

تزیین حلوا

حلوا دسر مورد علاقه ی ایرانیان است که در ماه مبارک رمضان موقع افطار ، مراسم عزا و به عنوان نذری سرو می شود . حلوا علاوه بر این که باید طعم خوبی داشته باشد باید به زیبایی تزیین شود . در این بخش از سایت یار بانو انواع تزیین حلوا را ارائه می دهیم .

تزیین برنج ایرانی

هر کدبانوی ایرانی به غیر از طریقه ی پخت و طبخ غذا با نحوه ی سرو و تزیین غذا اهمیت می دهد . در این جا سعی داریم که جدیدترین روش های تزیین برنج به سبک ایرانی را ارائه دهیم .

 

تزیین سالاد الویه

سالاد الویه از دیگر سالادهای پرطرفدار و محبوب است . این سالاد در واقع غذای روسی است که برای شب سال نو در کشور روسیه تدارک دیده می شود و مواد اصلی تشکیل دهنده آن مرغ ، سیب زمینی ، سس مایونز و خیارشور هستند . 

تزیین سالاد کاهو

سالاد کاهو محبوبیت بسیاری در بین افراد دارد . برای درست کردن سالاد کاهو می توانید از انواع میوه و سبزیجات نظیر هویج ، خیار ، کلم ، گوجه و ... استفاده کنید .

صفحه آخر